dimanche 21 juillet 2013

Wish List !


Salut tout le monde !!!!
 J'ai décidé de vous publier ma WISH LIST :

Produit, réference (Teinte)/Marque
Powder palette (Green)/Physicians Formula
Cream eyeliner, glam collection (Brown & Blue eyes)/Physicians Formula
Mascara duo, glam collection (Brown eyes)/Physicians Formula
Volumizing lash powder / Essence
Blush by 3 (lace)/Sleek
Face form (light)/Sleek
Hightlighter (Goddess Glisten Me)/Sleek
Little angels collection / Mememe
Shimmer stack (pink)/Mememe
Blush me, blush box (coral & bronze)/Mememe
Nude on nude palette / NYX
One night in morocco palette / NYX
Pro coloring concealer (concealer & neutralizer)/ Merhon







N'hésitez pas à ma dire en commentaire si vous possèdez un des produits mentionné, votre avis dessus, votre avis sur mon articles, des conseils pour m'améliorer, des idées d'articles & des bons
plans !!


En espèrant qu'elle vous aura donner des idées !
ENJOY my blog / Eva